Двигун бензиновий Кентавр ДВЗ-390БШЛ
Бескоштовна доставка від 5000грн
Нова пошта до відділення (за тарифами перевізника)
Нова пошта до двері, кур'єром (за тарифами перевізника)
Самовивіз з магазину (Безкоштовно)
вул.Грушевського 30б, 65031, м.Одеса, Україна
- Онлайн-оплата карткою Visa або Mastercard через WayForPay
- Оплата при отриманні товару (накладений платіж або кур'єру)
- Безготівкова оплата (IBAN) - оплатіть на рахунком бед ПДВ
- Оплата готівкою (При самовивозі товару з магазину)
Оплата частинами від ПриватБанку
Покупка частинам від MonoBank
Опис двигуна бензинового Кентавр ДВЗ-390БШЛ
Двигун внутрішнього згоряння Кентавр ДВЗ-390БШЛ – модульний універсальний бензиновий одноциліндровий чотиритактний бензиновий двигун загального призначення з повітряним охолодженням, призначений для використання в якості автономного силового агрегату для широкого спектру обладнання, техніки, верстатів і транспортних механізмів.
Основними перевагами двигуна Кентавр ДВЗ-390БШЛ є висока потужність, економічність, надійність в роботі і невибагливість в процесі експлуатації, а також простота в обслуговуванні.
Двигун внутрішнього згоряння Кентавр ДВЗ-390БШЛ може використовуватися в складі мініелектростанцій, сільськогосподарської техніки – мотоблоки, мотокультиватори, косарки, самохідні шасі, іригаційні і зрошувальні системи, в будівельному обладнанні – виброплити, ударні трамбовки, бетонозмішувачі, компресори, насоси і помпи.
Кріплення шківа або зубчастого колеса на вихідній частині валу двигуна Кентавр ДВЗ-390БШЛ - для передачі крутного моменту на різні допоміжні агрегати, системи та вузли, здійснюється за допомогою шліцьового з'єднання .
Завдяки малій вазі двигун Кентавр ДВЗ-390БШЛ можна використовувати в якості силового агрегату транспортних засобів, у тому числі і водного транспорту – човни, катери і невеликі яхти.
-
Тип двигуна:4-тактний одноциліндровий
-
Габарити упаковки, мм:500х450х510
-
Датчик низького рівня масла в двигуні:Є
-
Потужність двигуна, к.с.:13,0
-
Робочий об'єм двигуна, куб. см:389
-
Обсяг масла в картері двигуна, л:1,1
-
Діаметр циліндра / хід поршня, мм:88/64
-
Система охолодження:Повітряна примусова
-
Електричний стартер:Немає
-
Витрата палива, гр/кВт*год:395
-
Ємність паливного бака, л:6,5
-
Тип хвостовика валу:Шліцевий
-
Діаметр валу, мм:25,0
-
Довжина валу, мм:33,0
-
Маса нетто/брутто, кг:30,0/32,0