Двигун бензиновий Кентавр ДВЗ-210Бег
Бескоштовна доставка від 5000грн
Нова пошта до відділення (за тарифами перевізника)
Нова пошта до двері, кур'єром (за тарифами перевізника)
Самовивіз з магазину (Безкоштовно)
вул.Грушевського 30б, 65031, м.Одеса, Україна
- Онлайн-оплата карткою Visa або Mastercard через WayForPay
- Оплата при отриманні товару (накладений платіж або кур'єру)
- Безготівкова оплата (IBAN) - оплатіть на рахунком бед ПДВ
- Оплата готівкою (При самовивозі товару з магазину)
Оплата частинами від ПриватБанку
Покупка частинам від MonoBank
Опис двигуна бензинового Кентавр ДВЗ-210Бег
Двигун внутрішнього згоряння Кентавр ДВЗ-210Бег – модульний універсальний бензиновий одноциліндровий чотиритактний двигун загального призначення з повітряним охолодженням, призначений для використання в якості автономного силового агрегату для широкого спектру обладнання, техніки, верстатів і транспортних механізмів.
Основними перевагами двигуна Кентавр ДВЗ-210Бег є висока потужність, економічність, надійність в роботі і невибагливість в процесі експлуатації, а також простота в обслуговуванні.
Двигун внутрішнього згоряння Кентавр ДВЗ-210Бег може використовуватися: у складі мініелектростанцій, в сільськогосподарській техніці (мотоблоки, мотокультиватори, косарках, самохідних шасі, іригаційних і зрошувальних системах і т. п.), в будівельному обладнанні – віброплитах, ударних трамбувальниках, бетонозмішувачах, компресосорах, насосах і помпах.
Легка вага цих двигунів дозволяє використовувати їх для транспортних засобів, у тому числі і для водного транспорту – човнів, катерів, невеликих яхт. Завдяки відсутності власного паливного бака дані двигуни можна без переробок встановлювати на мініэлектростанціях ТМ Кентавр: моделі КБГ-202, КБГ-258, КБГ-283, КБГ-202а, КБГ-258а, а за умови встановлення на двигун багатопаливного карбюратора - на КБГ-258аг, КБГ-283г.
-
Тип двигуна:4-тактний одноциліндровий
-
Габарити упаковки, мм:400х330х270
-
Датчик низького рівня масла в двигуні:Є
-
Потужність двигуна, к.с.:7,5
-
Робочий об'єм двигуна, куб. см:212
-
Обсяг масла в картері двигуна, л:0,6
-
Діаметр циліндра / хід поршня, мм:70 / 55
-
Система охолодження:Повітряна примусова
-
Електричний стартер:Немає
-
Витрата палива, гр/кВт*год:380
-
Тип хвостовика валу:Конічний з центральним внутрішнім різьбленням
-
Маса нетто/брутто, кг:11,5/12,5