Двигун бензиновий Кентавр ДВЗ-420Бег
Бескоштовна доставка від 5000грн
Нова пошта до відділення (за тарифами перевізника)
Нова пошта до двері, кур'єром (за тарифами перевізника)
Самовивіз з магазину (Безкоштовно)
вул.Грушевського 30б, 65031, м.Одеса, Україна
- Онлайн-оплата карткою Visa або Mastercard через WayForPay
- Оплата при отриманні товару (накладений платіж або кур'єру)
- Безготівкова оплата (IBAN) - оплатіть на рахунком бед ПДВ
- Оплата готівкою (При самовивозі товару з магазину)
Оплата частинами від ПриватБанку
Покупка частинам від MonoBank
Опис двигуна бензинового Кентавр ДВЗ-420Бег
Двигун внутрішнього згоряння Кентавр ДВЗ-420Бег – модульний універсальний бензиновий одноциліндровий чотиритактний двигун загального призначення з повітряним охолодженням, призначений для використання як автономний силовий агрегат для широкого спектра обладнання, техніки, верстатів і транспортних механізмів.
Основними перевагами двигуна Кентавр ДВЗ-420Бег є висока потужність, економічність, надійність у роботі, невибагливість у процесі експлуатації та простота в обслуговуванні.
Двигун внутрішнього згоряння Кентавр ДВЗ-420Бег може використовуватися в складі міні-електростанцій, у сільськогосподарській техніці: мотоблоках, мотокультиваторах, косарках, самохідних шасі, іригаційних та зрошувальних системах тощо, у будівельному обладнанні: віброплитах, ударних трамбівках, бетономішалках, компресорах, насосах і помпах.
Легка вага цих двигунів дає змогу використовувати їх для транспортних засобів, зокрема і для водного транспорту: човнів, катерів, невеликих яхт. Завдяки відсутності власного паливного бака ці двигуни можна без перероблення встановлювати на міні-електростанціях ТМ Кентавр: моделі КБГ-505, КБГ-505А, КБГ-505Е, КБГ-605Е/3, а за умови встановлення на двигун багатопаливного карбюратора – на КБГ-605Ег, КБЗГ-505ЕКРг.
-
Тип двигуна:4-тактний одноциліндровий
-
Габарити упаковки, мм:440х330х370
-
Датчик низького рівня масла в двигуні:Є
-
Потужність двигуна, к.с.:15,0
-
Робочий об'єм двигуна, куб. см:420
-
Обсяг масла в картері двигуна, л:1,1
-
Діаметр циліндра / хід поршня, мм:90 / 66
-
Система охолодження:Повітряна примусова
-
Електричний стартер:Немає
-
Витрата палива, гр/кВт*год:385
-
Тип хвостовика валу:Конічний з центральної внутрішнім різьбленням
-
Маса нетто/брутто, кг:26,0/28,0