Мотоблок Кентавр МБ1010Д (мотоблок + фреза)
Бескоштовна доставка від 5000грн
Нова пошта до відділення (за тарифами перевізника)
Нова пошта до двері, кур'єром (за тарифами перевізника)
Самовивіз з магазину (Безкоштовно)
вул.Грушевського 30б, 65031, м.Одеса, Україна
- Онлайн-оплата карткою Visa або Mastercard через WayForPay
- Оплата при отриманні товару (накладений платіж або кур'єру)
- Безготівкова оплата (IBAN) - оплатіть на рахунком бед ПДВ
- Оплата готівкою (При самовивозі товару з магазину)
Оплата частинами від ПриватБанку
Покупка частинам від MonoBank
Опис мотоблока Кентавр МБ 1010Д
Конструктивно моделі дизельних мотоблоків «Кентавр» із водяним охолодженням практично однакові, відмінність — у потужності встановлених на них двигунів (8, 10 і 12 к. с.) і способі їхнього запуску.
Моделі з індексом «Д» мають тільки ручний запуск двигуна. Моделі з індексом «ДЕ» оснащені електростартером, що значно спрощує запуск, особливо за низької температури довкілля. Крім електростартера до комплекту електрообладнання входить акумуляторна батарея, замок запалювання, амперметр і вимикач маси. Розміщується електрообладнання в міцному металевому боксі, встановленому на кермі мотоблока. Мотоблоки з ручним запуском можна самостійно дообладнати та встановити на них електростартер. Однак така операція потребує не тільки додаткових фінансових вкладень на придбання комплектувальних елементів, зокрема на заміну маховика, але й достатню технічну кваліфікацію установника,оскільки необхідне часткове розбирання мотоблока.
Особливості моделі Кентавр МБ 1010Д:
ДВИГУН
- Збільшений моторесурс - за рахунок застосування якісних матеріалів і використання сучасних технологій виготовлення деталей.
- 5-ступінчастий повітряний фільтр: напівпрозорий циклон, масляна ванна, два сітчастих і один паперовий фільтруючі елементи – значно подовжує термін служби поршневої групи.
- Металевий корпус паливного фільтра - міцний, не ламається і не тріскається.
- Датчик тиску масла «грибок» - дозволяє здійснювати візуальний контроль роботи системи змащення і уникнути поломки двигуна при відсутності тиску масла.
- Потужний електростартер (у моделей з електростартером) - дозволяє легко запустити двигун в будь-який час року, а також забезпечує зарядку акумуляторної батареї.
- Потужний генератор 150 Вт, в два рази потужніший, ніж у мотоблоків інших марок - забезпечує яскраве світло фари і можливість експлуатації в темні часи доби.
- Висока горловина паливного бака – зручно заправляти.
- Захист від опіку на глушнику – покращує безпеку експлуатації і обслуговування мотоблока.
- Кришка радіатора з клапаном - дозволяє попередньо скинути тиск в радіаторі і уникнути опіку гарячим паром.
ТРАНСМІСІЯ
- Три ременя передачі (у аналогів - по два ременя) - виключена пробуксовка, зниження навантаження на ремені значно подовжує термін служби ремінної передачі.
- Додатковий струмок для підключення передньої навіски (шків на 4 струмка) - можливість швидкого підключення активної передньої навіски або використання мотоблока в якості приводу для стаціонарного обладнання.
- Довга вісь, розширена регульована колія 845 мм - збільшує стійкість мотоблока при роботі на схилах і при транспортних роботах, дозволяє виставляти колію під різні сільськогосподарські культури.
- Перемикання передач 6 положень важеля (не треба вдавлювати) - легке і зручне перемикання передач.
- Дводискове зчеплення - виключає пробуксовку, має збільшений термін служби.
РАМА
- Рама посилена з ребрами жорсткості, важче на 2 кг - має підвищену міцність, знижує вібрацію, забезпечує стабільність роботи ремінної передачі.
- Картер і кришки з чавунного лиття - значно міцніше і важче, ніж алюмінієві.
- Кріплення керма на 3 болта - надійніше і міцніше, ніж на два болта, як у аналогічних мотоблоків інших марок.
- Кріплення двигуна на 5 болтів - значно надійніше, ніж кріплення на 2 шпильки, відчутно знижує вібрацію і полегшує регулювання положення двигуна на рамі.
- Висока знімна кришка відсіку для ЗІП - значно збільшує корисний об'єм відсіку, зручно відкривається.
- Передня підніжка жорстка, з прута 16 мм - забезпечує стійкість мотоблока при зупинці, не деформується і не занурюється глибоко в м'який ґрунт.
- Посилений причіпний пристрій - дозволяє встановлювати більш широкий спектр навісного та причіпного обладнання, має довгий термін служби.
- Сталеві втулки на причіпному пристрої - значно знижують знос і збільшують термін служби причіпного пристрою.
ЕРГОНОМІКА
- Якісне рівне фарбування - надійний захист від корозії і привабливий зовнішній вигляд.
- Надійні зварні шви - забезпечують міцність і цілісність всієї конструкції.
- Вольтамперметр (у моделей з електростартером) - дозволяє оперативно контролювати зарядку акумулятора і роботу електрообладнання.
- Пружини на важелях керма - виключають вібрацію і розбовтування з'єднань при роботі.
- Цільний (не зварений) важіль зчеплення - не ламається і не деформується під час активного використання, як зварений важіль.
-
Тип палива:Дизель
-
Модель двигуна:ДД190В
-
Повітряний фільтр:Багатоступінчастий фільтр з прозорим циклоном
-
Інше обладнання:Передня фара, 55 Вт
-
Потужність двигуна, к.с.:7,41/10,0
-
Робочий об'єм двигуна, см³:573
-
Номінальні обороти, об/хв:2200
-
Номінальна витрата палива, г/кВт∙год:271
-
Ємність паливного бака, л.:9,0
-
Система запуску двигуна:Ручний стартер
-
Тип, ємність АКБ А∙год:45
-
Обсяг картера двигуна, л:2
-
Тип масла в картері двигуна:ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
-
Датчик рівня масла:-
-
Система охолодження двигуна:Рідинне охолодження
-
Обсяг системи охолодження, л:2,3
-
Тип охолоджуючої рідини:Вода (дистильована)
-
Тип приводу трансмісії:Ремінний
-
Тип зчеплення:Двухдисковое сухого типу з постійним зчепленням фрикційного типу
-
Тип приводних ременів:-
-
Струмок для підключення активного навішування:Є
-
Тип коробки передач:Шестерна
-
Кількість передач:6/2
-
Спосіб включення заднього ходу:Важелем
-
Привід фрези:Шестерно-ланцюговий
-
Вал відбору потужності:Бічний, під шпонку Ø17,5
-
Обсяг масла в картері трансмісії, л:5,0
-
Тип масла в картері трансмісії:ТМ «ДТЗ» ТАД-17 И API CF-4/SG
-
Транспортні колеса:6.00-12
-
Колія коліс, мм:650-845
-
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год:1,8-23 / 1,2-4,6
-
Тип і регулятор керма:-
-
Тип причіпного пристрою:Мотоблочного типу
-
Спосіб установки грунтофрези:Окремо через перехідний редуктор
-
Номінальна частота обертання грунтофрези, об/хв:400
-
Кількість секцій грунтофрези, шт:12
-
Розмір/кількість/тип ножів грунтофрези:22
-
Ширина захвату грунтофрези, мм:1100
-
Діаметр ротора грунтофрези, мм:400
-
Глибина культивації, мм:190
-
Електрообладнання:Електрогенератор, 12 В
-
Вимірювальні прилади:-
-
ЗІП:В комплекті
-
Габаритні розміри в зборі (ДхШхВ), мм:2250×1060×1000
-
Споряджена вага, на колесах/на фрезах, кг:244 / 315